maandag 15 november 2010

Zo'n blog starten valt nog niet mee...


Zo mijn allereerste blog...

Aangestoken door de creatieve duizendpoot aan de overkant van de straat ben ook ik om en wil ik mijn creatieve uitspattingen graag via deze weg met meerdere mensen delen.
En het valt nog  niet mee om de blog te krijgen zoals ik hem wil. Mijn achtergrondfoto wordt aangegeven als te groot, maar ja hoe je die dan weer moet verkleinen dat is natuurlijk de vraag. Maar ik ga mijn best doen en als alles een beetje meewerkt hoop ik toch dat ik voor december door heb hoe het werkt.
Want de tijd die ik achter de mac zit, zit ik niet achter de naaimachine..

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd!!! En hij ziet er toch prima uit!
    En dat foto's plaatsen blijft lastig vind ik. Soms ziet het er in de opzet anders uit dan gepubliceerd, of je krijgt ze niet naast elkaar. Grrr...

    Veel blogplezier...
    x

    BeantwoordenVerwijderen