maandag 10 januari 2011

Pietepietepiet....

Deze week toch maar een start gemaakt met het lijstje voor de decoraties voor de kamer van het nieuwe minimensje... Ik heb nog max 11 weken en daarin moet nog wel het een en ander af:

2 aankleedkussenhoezen
1 muziekvogel
1 boxkleed
1 naamslingertje
3 lakentjes voor het ledikantje
en natuurlijk nog wat kleine extra freubels om de kamer helemaal aan te kleden.



Maar 1 ding nu al wel klaar! De mobiel voor boven het bedje... En nee de foto is niet in kleur ik heb er nl 2 gemaakt, een voor een jongen en een voor een meisje omdat we niet weten wat het wordt. Ik maak dus veel dingen dubbel! :) Hopelijk komt er deze week nog iets af...

Het idee kwam via mijn Petits Pirates eigenlijk hiervandaan.

5 opmerkingen:

  1. Hij is super geworden. En wat een wilskracht om niet stiekem toch nog een echo te doen... zou een hoop werk besparen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt wel een mooie mobiel dat je gemaakt hebt. Die vogeltjes heb ik ook al eens gemaakt. Leuk en makkelijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super makkelijk en alleen het uitbalanceren is wel wat werk...

    BeantwoordenVerwijderen