donderdag 17 februari 2011

Babystuff

Hoera, ik heb het een en ander af... Het lijstje voor de babykamer wordt in elk geval steeds korter. Wat meehielp is dat ik vorige week een flinke slag geslagen heb op het Stoffenspektakel. 

Aan het aankleedkussen moet nog een kleurig accent, in 2voud, roze en turquoise, en vast te maken aan een van de lusjes, waarschijnlijk lukt dat vandaag wel en kan ik ook de 2de hoes in elkaar zetten. Wat een troep geeft die badstof trouwens, overal vind ik witte pluisjes in huis... 

De mobiel voor zowel een jongen als meisje zijn af. Ik moet nog even bedenken wat ik met degene ga doende ik "over" heb. Wellicht een swap of een give way??

Kussentje voor in de schommelstoel, de schommelstoel is van mijn moeder die hem van haar allereerste salaris gekocht heeft toen zij 17 was, is af en het kussentje van de  jongetjes variant ook. Die voor een meisje ligt geknipt klaar. 2 Naamslingertjes liggen ook verstopt in de kast.

Aan het boxkleed moet ik nog beginnen maar eerst maar even de andere dingen helemaal af!


En het thema op de kamer voor het nieuwe minimensje is denk ik ook wel duidelijk!

3 opmerkingen:

  1. ãh, wat leuk! en wat wordt het mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa ik heb hem gevonden...je vogeltjes mobiel! hihi! Hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen