woensdag 23 februari 2011

Boxkleed

Joepie! Boxkleed is af, toch 2 avonden mee bezig geweest en nog wat uurtjes overdag...


Maar voor mijn eerste boxkleed vind ik hem erg goed gelukt, de vulling van het oude boxkleed heb ik hergebruikt en de grijze/roze stofjes komen van het stoffenspektakel, gelukkig heb ik nog wat over, want de stofjes zijn wel erg leuk. 
En nee weet echt niet wat het wordt, maar het roze en grijs staat het mooist bij onze kleuren in de woonkamer!




De ecru rib had ik nog liggen, was de bedoeling om daar een stoeltje mee te bekleden, maar wie weet heb ik daar ook nog wel genoeg van...


Nu nog wat kleine projectjes en dan zijn we er klaar voor, het minimensje mag komen!

4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Ik heb het ook op mijn to-do-list staan, want wij verwachten ook een kleintje...maar ik heb nog even, van het zomer pas. Ik vind het wel moeilijk om mooie stoffen te vinden. Maar ik had al meer mensen over het stoffenspektakel gehoord, moet daar toch maar eens een kijkje gaan nemen! Ik ga je ook volgen! Groetjes!

    ps. het boek heb ik ook! gisteren gekregen! Leuk hè

    BeantwoordenVerwijderen