maandag 28 februari 2011

Nieuw kussentje voor de fietsmand

Wij hebben een ruwhaar dwergteckel met de naam Huub en Huub gaat graag mee op de fiets.... Hij had een kussentje in z'n mandje maar echt wild werd ik niet van het stofje dus....


Toen ik een heel erg leuk teckel stofje op het Stoffenspektakel heb ik er snel een half metertje van mee genomen... Had ik maar meer meegenomen maar ja.


En daarom kreeg Huub dit weekeind een nieuw kussenhoesje! Ik heb nog de helft van het lapje over daar ga ik natuurlijk ook nog wel iets mee doen!



Omdat ik op dit moment niet zo heel veel fiets ligt het kussentje ook heerlijk in de woonkamer. Het is door de gebruiker in elk geval goedgekeurd.
Voor de goed orde li is oud en re is nieuw...

4 opmerkingen:

  1. ow, ik ben nu al dol op huub ;)
    en natuurlijk het leuke kussentje met fantastisch stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als hondenliefhebber ben ik natuurlijk fan van het stofke en de hond!

    BeantwoordenVerwijderen