woensdag 23 februari 2011

Toverprinses

Het kleine blonde meisje vraagt al weken om een kroontje, omdat ik al een stuk opgeschoten ben met de spulletjes voor het nieuwe minimensje, vanmiddag mij daar maar aangewaagd. Ik gebruikte wederom een stofje dat ik heb gescoord op het stoffenspektakel en maakte een applicatie met glitterfolie, ook verslavend denk ik net als strijkvelours. 


En ze vindt het geweldig!




Alleen vrees ik dat er ook nog een rood kapje en cape moet komen, want ze is ook erg graag Roodkapje! Misschien morgen?

2 opmerkingen:

  1. Mooie kroon! Ik heb een tijd geleden ook zoiets gemaakt, maar dan als verjaardagskroon/muts voor in de klas. Met een klittenbandje kan de juiste leeftijd er dan op. Misschien moet ik daar maar eens over bloggen haha! Maar erg mooi gemaakt. Glitterfolie en strijkvelours heb ik nog niet ontdekt, maar ik kan me voorstellen dat het verslavend werkt. Daag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij ons kan je een rood kapje winnen voor het geval je donderdag toch geen kapje gemaakt hebt... Leuke blog, ontdekt via de award, werkt dus wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen