woensdag 2 februari 2011

Van een Quilt en een beloningskaart.

Mijn oma (van net 82) maakte de Quilt die eigenlijk de basis vormt voor het kamertje van het kleine blonde meisje. Ik maakte er diverse kussentjes bij en ook nog wat accessoires.

Oma heeft er bijna een jaar aan haar pronkstuk gewerkt  en vrijwel alles met de hand gedaan!


De zak is een hele simpele pyamazak met strijkvelourse hartjes en een rood met witte stippen binnenkant. In het kussen van Emma zit een vulling van de Zweedse woongigant! Dit kamertje is in elk geval zo goed als af nu die van het aanstaande minimensje nog.

En omdat het dametje erg hard gaat met zindelijk worden, tenminste dat denk ik  heb ik gisteren een beloningskaart gemaakt.
Tot nu toe nog geen natte broek! En zoals je kunt zien al 3 keer een plas op de wc! Het papier kwam van de kruidvat evenals de stickertjes die zij mag plakken.


            

3 opmerkingen:

  1. Mooi joh, die quilt heb er echt bewondering voor. En dan nog niet te spreken over de emotionele waarde van zo'n cadeau! Super...
    En voor de kleine meid die zindelijk wordt; YOU GO GIRL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai zeg, die oma van jou kent nog steeds de knepen van het vak, dat is er eentje om fier op te zijn. Echt een mooie sprei voor Emma. En ze zal ook wel fier zijn op haar eigen kussen en leuke pyamazak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik dacht je gaat met op weg helpen maar deze is niet door jezelf gemaakt. Hij is schitterend! En ook nog met de hand!

    BeantwoordenVerwijderen