donderdag 3 maart 2011

Kleine lente Give Away.

Er zijn meerdere redenen om een Give Away te doen.



  • Er zijn meer dan 1000 hits op mijn Blog geweest.
  • Er zijn meer dan 20 leuke mensen die Ladybug & Co volgen.
  • Op 15 maart is het 4 maanden geleden dat ik mijn eerste berichtje schreef
  • Ladybug & Co kreeg vorige week van 2 mensen een award.
  • Het is Lente!
  • En ik denk dat het heel leuk is om een Give Away te doen. Dat ga ik dus nu ondervinden!
En dit is het geworden:


2 hangertjes in de vorm van een vogeltje, 1 glitterfolie applicatie en 1 flockfolie applicatie. Alles gaat in een klein zakje met ook weer een vogeltje.

Je kunt tot 15 maart een berichtje achter laten als je mee wilt doen. 
Ik vind het leuk als je mij ook volgt maar hoeft niet.

Op 15 maart laat ik het kleine blonde dametje een nummertje trekken uit de hoge hoed!


28 opmerkingen:

  1. Ik heb thuis 2 schatjes van meisjes en die zouden héél blij zijn met 2 vogeltjes. Kunnen ze alleen nog ruzie maken wie welke kleur krijgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een prachtige give away! Ik doe heel graag mee en zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er erg leuk uit. En ik wil graag mee doen.

    Groetjes Rineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me super voor Esmée.
    Wij doen mee!!!

    Groetjes Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Give-aways zijn inderdaad heel erg leuk om te doen. Er kruipt soms wel wat tijd in, maar dat is het allemaal waard, want de reacties die je krijgt zijn super :-) Mooi setje trouwens, waar ik dan ook graag mijn kans voor waag! Er staat een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ow, wat leuk! proficiat met alle mooie redenen om deze give away te organiseren...
    En ik doe graag mee, zeker aangezien mijn eigengemaakte vogeltjeshanger meer een walvisje was geworden met snavel ;)
    Ik zal dadelijk ook ff wat reclame voor je maken op mijn blog.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Ik doe met veel plezier mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu kan je zeggen dat je 25 volgers hebt, ;)
    Super schattige vogeltjes, count me in !
    Groetkes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, hier doe ik ook graag aan mee om in de prijzen te kunnen vallen hoor! Zet me maar bij op het lijstje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great giveaway!
    Count me in please!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik waag ook graag mijn kans voor jouw vogeltjes giveaway!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze weer leuk die vogeltjes, erg vrolijk. Mag Isabella op je lijstje voor de give away? Veel succes met je laatstje daagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow, superleuk, ik doe graag mee, kom gerust ook meedoen met mijn give-away, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was het bijna vergeten, natuurlijk doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vogeltjes brengen echt wel het lentegevoel mee! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe heel graag mee... ze zouden prachtig staan op ons trouwfeest op 18 juni... Ons thema is vogeltjes... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Smelt, smelt, smelt,
    Ik kom hier per toeval terecht en heb besloten je meteen te volgen. En natuurlijk wil ik ook graag meedoen met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vogeltjes zijn altijd welkom!
    Zeker in het voorjaar :)
    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan het alleen maar toejuichen! Gogogo met die blog en laat maar komen die cadeautjes!
    Groetjes
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wauw, wat een prachtige give away. Ik houd me daar voor aanbevolen! En doe graag mee! Suc6!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ontdek net je blogje, en wordt vlug volger omdat het er heel leuk uitziet bij jou.
    En ik doe ook graag mee met je give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuk. Ik ontdekte net je blog. Bij deze heb je er dus een volger bij. Hopelijk kan ik nog net opde valreep meedingen naar deze set!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe mee hoor, leuke blog heb je en je maakt nog leukere spulletjes. Ben volger geworden want ik kom zeker weer eens bij je kijken, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen