dinsdag 1 maart 2011

Weekeindje kindloos

En tja wat doe je dan met de zee van tijd die je dan hebt?? Uiteraard uit eten met manlief maar dat was een avond...

De naaimachine ging op tafel en het een en ander wat ik nog moest maken werd gemaakt. Lijst werd weer korter maar er kwamen ook weer dingen bij dus echt korter nee...



De vogeltjes zijn voor de babykamer, tas werd met een "oh een gymtas met mijn naam" aangenomen door een meisje van net 4 en de sleutelhanger tja, nog geen bestemming.


5 opmerkingen:

  1. Dat blauw/grijze stofje en vogeltje zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk productief zo'n kindloos weekend dus ;)
    Die vogeltjes staan ook op mijn to do lijstje...leuk om ze bij jou al in 'real life' te zien. Ze zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, ik kom hier via via en wat maak je een mooie spulletjes.
    Erg leuk!
    (Daarbij komt dat je profielfoto mij heel bekend voorkomt.. op een of andere manier..
    Heb je soms vroeger in Hoogvliet gewoond?)

    Ik ben benieuwd, misschien heb ik het wel helemaal mis hoor.. :)

    groetjes, tineke

    BeantwoordenVerwijderen