dinsdag 31 mei 2011

Poppenspul

Van de week kwam de vraag van het kleine blonde meisje om een slaapzak voor Pop en tja zo'n verzoek kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik maakte ook gelijk een nieuw lakensetje voor haar poppenbedje, want daar was nog niets van gekomen. ik gebruikte een heleboel rest stofjes en oefende middels het dekbedje extra op het gebruik van paspelband.

Zowel Pop als het kleine blonde meisje liggen heerlijk in hun bedje op dit moment.


Ps By MiekK bedankt voor de tip om via Powerpoint een fotocollage te maken.

2 opmerkingen:

  1. Die ligt er mooi bij zo... bij ons moeten ze (naakt) genoegen nemen met een plekje naast de gereedschapskist en brandweerhelm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij zou als mijn mama nogal gescoord hebben, ik droomde er altijd van als kind maar mijn mama kon niet naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen