donderdag 23 juni 2011

Theemuts

Voor de "Mad hatter teaparty" waar ik morgenmiddag naartoe mag vraagt de gastvrouw een bijdrage voor het goede doel. Maar om nu kaal in een envelopje geld te doen vind ik toch niet helemaal leuk. Dus koud 24 uur na de terugkomst van vakantie (waar ik nog 2 italiaanse stofjes heb gescoord, maar daar later meer over) kroop ik achter mijn gemiste naaimachine en maakte een mini theemuts. Voor een eenpersoonstheepot (of een speelgoedtheepot).

De stofjes komen van hier en zijn van Deena Rutter. Paspelbandje ertussen, ook daar ben ik gek op geworden en klaar is ....



5 opmerkingen:

  1. heel mooi! En echt wel veel leuker dan een simpel envelopje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ineens lukt het reageren weer (volgens mij moet ik 'aangemeld blijven op deze pc'eerst uitvinken)! Superidee en een heerlijk fris stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel erg leuk uit zeg!
    groetjes tineke

    BeantwoordenVerwijderen