vrijdag 29 juli 2011

Buttercup Bag

Deze tas zie je al op meer plaatsen in blogland, en hier komt het patroon vandaan.


Het is een makkelijk tasje om te maken. En ik was er zo'n in 2 uur mee bezig. Het knippen van de stof vond ik nog het meeste werk.
De stofjes kreeg ik van een vriendin omdat ik wat voor haar zoontje had gemaakt. Zo fijn, zulke vriendinnen :) 


Het binnenstofje is heet Dimples by Gail Kessler en komt bij Andover Fabrics vandaan. Van het buitenstofje kan ik je helaas geen naam geven. Misschien weet een van jullie hoe het stofje heet?

Als ik het tasje nog eens maak, zal ik er geen magneetsluiting in maken, deze is erg zwaar voor een klein tasje maar een kam snap.
Ik maakte 2 stofknopjes (van de binnenstof) als extraatje op de draagband. En schattig is hij geworden!










Van een andere vriendin kreeg ik gisteren de paspop waar het tasje op gefotografeerd is. Het is een maatje 110 en ik ben er zo blij mee!! Dat wordt fijn foto's maken en kleding opmaken voor mijn 2 dametjes.

4 opmerkingen:

  1. Wat is 'ie leuk! Wat een vrolijke stof. Erg goed idee die stofknoop aan de buitenkant! Leuk!!
    En die paspop is helemaal geweldig!! Superhandig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is vrolijk geworden! Leuk. Buttercup is een aanrader geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tas is heel leuk, en de paspop ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie tas! Leuke stof en toffe vriendin!
    Ik heb net je blogje eens doorlezen en je maakt echt super mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen