vrijdag 8 juli 2011

Reversible Bag

Overal in blogland is deze tas al te vinden. Het origineel vind je hier en dit is mijn versie. 
Met kunstlicht zijn de foto's niet echt geweldig...
morgen maar even nieuwe  maken in de tuin...

Ik vergrootte het patroon niet en heb de originele maat aangehouden. Het stofje gebruikte ik ook voor het smockjurkje en de "binnenkant" is een soort dunne spijkerstof die ik door kreeg van een vriendin. Aan de "binnenkant" maakte ik een zakje wat ik zo verdeelt heb dat er een mobieltje en een sleutelbos in kan, zodat ik niet heel mijn tas door hoef te gaan om die 2 dingen te vinden.

Ik wil deze tas nog een paar keer maken voor kadootjes dus hij gaat nog vaker langskomen :) Maar deze eerste versie hou ik zelf!.

3 opmerkingen:

  1. Echt zóóó leuk...ik geloof toch echt dat ik eens een "naaicursus" moet gaan volgen, want ik kan best veel, maar dat nu net weer niet...

    BeantwoordenVerwijderen