dinsdag 23 augustus 2011

Kokkin

Vandaag kroop ik met veel plezier achter mijn Singer op de zolder. Het weer was nl niet zodanig dat we lekker naar buiten konden. Dus zat het blonde meisje op zolder met mijn schelpen verzameling te spelen, lag het minimeisje lekker te slapen en onze teckel in zijn bench.


Ik kan weer wat van mijn, steeds langer wordende, to do list strepen. 


Schortje, ovenwantje, pannelap en koksmuts.



Het patroon van het schortje voor het blonde meisje komt uit een heel erg leuk voorleesboekje wat zij een tijdje terug gekregen heeft.

Het schortje heeft een roze/witte binnenkant zodat alles netjes is afgewerkt, en kan dus ook andersom gedragen worden.

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi ! Staat ook op mijn to-do-lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Leuk met die koksmuts erbij! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen