maandag 22 augustus 2011

Prototype

Alle mama's herkennen dit vast wel, lekker met je baby aan de wandel en hups de zon in de wagen. Ik had een parasolletje om dit te voorkomen maar vond dat ding echt niet handig, want een bochtje en de zon schijnt weer in het gezicht van je. Daarbij werd ik een stuk breder met de parasol aan de kinderwagen vast. Dus bij het minimeisje gebruikte ik geen onhandig parasolletje maar een lakentje of een hydrofiel luier. Helaas met een beetje wind waait zo'n lakentje of luier ook weg dus een echte oplossing was dit niet. 


Van de week kroop ik achter de naaimachine om dit te maken. Het is nog een prototype en de volgende wordt gemaakt in een leuker stofje en nog verder geperfectioneerd. Maar voor een prototype voldoet het prima.



Ook als het minimeisje moet slapen is dit ideaal! Kan hem met de ringen ook openschuiven en halverwege omvouwen zodat de zon minder in de wagenbak kan schijnen.


Ik zag wel dat ik hem wat beter had kunnen strijken voor de foto's.







4 opmerkingen:

  1. Veeeel mooier dan een hydrofiel met wasknijpers! En dienen de koordjes om hem op te spannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar die moet ik verplaatsen! Het is een prototype, dus moet nog wel iets veranderen voor de definitieve versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ladybug!
    Ik ben benieuwd naar de goeie versie!
    Ik vind zo'n parasolletje ook 10x niks haha.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee vliegen in één klap, je houd niet alleen de zon buiten maar ook vervelende insecten.
    En dat strijken voor de foto vergeet ik ook altijd.

    BeantwoordenVerwijderen