zaterdag 6 augustus 2011

Uiltjesrokje

Gisteren kwam mijn Mams ( en Paps) terug van een weekje vakantie bij onze oosterburen. En als souvenir nam ze een lapje stof mee met schattige uiltjes.
Ik zag meteen voor mij wat het moest worden. Een rokje. Het kleine blonde meisje beweert namelijk dat ze geen broek aan wil omdat ze een meisje is. Dus daarom rokjes nooit genoeg in de kast. ( ze krijgt nog wel een broek aan en gelukkig accepteert ze dat dan ook, zij het onder protest)
Vanmiddag in een uurtje slaap van de dames dit rokje gemaakt.

Het stofje is van Swafing Design by Brigitte Voss




5 opmerkingen:

  1. Prachtig stofje!
    Mooi modelletje? Welk patroontje is dat als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Katja

    Het is een simpel cirkelrokje. Je hebt alleen een passer nodig en een groot stuk papier om het patroontje te tekenen. Mdm Zsazsa heeft een goede uitleg al heb ik die helemaal gevolgd. Vind het ook leuk om zelf dingen uit te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat een volledige cirkelrok?
    Die heb ik ook al eens gemaakt. Dus dat patroontje heb ik. Dat stofje is echt zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen