vrijdag 16 september 2011

De Clutch kwijt...

Volgende week ga ik  met 11 Ladies op stap, waar is nog een verrassing. 
Iedereen krijgt een kleine clutch en wat daar de bedoeling van is is ook nog geheim!


De beursjes heb ik afgelopen week gemaakt. En nu maar hopen dat niemand van de Ladies mijn blog leest.


Ik gebruikte de tutorial van Petits Pirates en hoe meer ik er af had hoe beter het ging!
Ze zijn allemaal anders de 2 met hetzelfde buitenstofje hebben een ander binnenstofje.
En welke van de 12 is jouw favoriet??
Uiteindelijk gingen er 13 dames mee dus moest er nog een extra gemaakt worden. De Ladies vonden ze stuk voor stuk super, tenminste dat werd gezegd :)




4 opmerkingen:

  1. ik ben gek op stippen, vind de blauw met zwarte/grijs/bruine? kan het niet heel goed zien, heel leuk!

    maar ik vind ze allemaal erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Moet ik snel ook eens uitproberen.
    En de leukste: die met de grote bollen vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn erg mooi en ik ben erg benieuwd !
    Mijn favo is dat van 9 uur en dat roze op 2 uur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You go girl... wat een bandwerk! Die roze vind ik echt super.

    BeantwoordenVerwijderen