vrijdag 30 september 2011

35 in 1 week

Mijn Lief loopt deze zondag de Singelloop in Breda voor het goede doel. Metakids.
Na de loop is er een feestje georganiseerd en tja een feestje is natuurlijk geen feestje zonder slingers. En dus kroop ik achter mijn gloednieuwe Aldi lockmachine, En ja hij doet het na wat gevloek prima! en daarna achter de naaimachine. Zo rolde er ruim 35m slinger onder mijn Singertje vandaan.

Ik maakte het mijzelf wel makkelijk, kocht ruitjesstof op de markt, want die is aan alletwee de kanten gelijk en knipte allemaal rechthoeken die ik lockte. Vervolgens aan een biaisband en klaar was ik. Nu nog hopen dat het genoeg is....

Er had nog we 350m slinger bijgemaakt kunnen worden om de binnentuin waar het feest werd gegeven vol te kunnen hangen met slingers, maar het feest en de loop waren zowiezo geslaagd!! Breda4metakids heeft 35.000 euro opgehaald voor Metakids!

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!! Daar zijn dus de slingers. Ik heb net mijn eerste buttercup-tasje af. Hij is leuk, maar de volgende wordt nog mooier. Ben benieuwd wat mijn moeder er morgen van vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HULDE!!! Nu moet hij de finish nog halen, zodat de vlaggen uit kunnen... Maar dat zal vast wel loslopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, 35 meter is niet niks! En ze heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen