maandag 5 september 2011

Laat het slechte weer maar komen...

Maar natuurlijk hoop ik op een hele mooie nazomer! Toch maakte ik van de week deze 3 juweeltjes, al zeg ik het zelf.


Het mutsje en bloem is eigen ontwerp. En het patroon van de laarsjes komt van Ithinksew.com.


De binnenkant van zowel muts als laarsjes zijn gevoerd met off white fleece en is echt super zacht. (heb ik ook nog veel van over dus heb je ook iets nodig laat het even weten). Het bloemetje is van vilt. En het buitenstofje is denk ik wol en op de markt gescoord, de knoopjes komen van een vestje wat niet gedragen werd.
Het minimeisje is nog geen 6 maanden dus had ik het patroon van 6-9maanden gebruikt, maar helaas te klein, dit is maat 4 op het patroon. En ze passen prima, gaan erg gemakkelijk aan en of ze goed blijven zitten dat moet ik nog ondervinden!


9 opmerkingen:

  1. Leuker dan leuk dit!!! Zijn de knoopjes van de markt? Zijn de slofjes makkelijk aan te trekken?
    En dat mutsje... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. indeed heel mooi! en heb dat patroontje voor de laarsjes ook nog liggen, dringend aan beginnen dus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwh, dit is echt prachtig! Eigen ontwerp? Knap hoor! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Annemarie.
    Deze zijn echt supem gaaf! Kan je me wat meer info geven over de prijs, maat en kleur mogelijkheden.
    Groetjes Linda Sonneveld

    BeantwoordenVerwijderen