dinsdag 13 september 2011

Lapjes-swap

Voor het eerst ga ik meedoen met een Swap! Spannend :) Maar voor alles is een eerste keer.
Voor de Swap zocht ik vanavond de lapjes bij elkaar (en moeilijk dat ik dat vond) en maakte er een mooi pakketje van. Het pakketje en envelop werd afgeven bij haar zodat er in een keer 8 lapjes richting Toffe Stoffies gaat.
Dit werd het pakketje:
Ik ben benieuwd welke mooie stofjes ik terug ga krijgen over een paar weken! En wat ik er mee maken zal.












En zo gaat het de envelop in:

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt mooie lapjes uitgezocht.Daar zou ik in ieder geval heel erg blij mee zijn...
    Ik ben benieuwd wat je er in de plaats voor zal krijgen;..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lapjes! En wat een leuk idee (ik kende dit nog niet), het lijkt me ook erg leuk om mee te doen. Binnenkort mijn lapjeskast doorzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen