maandag 31 oktober 2011

Feestje!!!

Op 15 november 2010 schreef ik mijn eerste blog. Ongeveer een half jaar daarvoor had ik mijn Singer gekregen voor mijn verjaardag, een simpel ding, kan voor en achteruit, zigzaggen, een knoopsgat maken en heeft zo'n 10 verschillende steken maar dan houdt het een beetje op. Ik had tot die tijd nog geen rits ingezet en laat staan een rokje gemaakt en van bloggen had ik eigenlijk ook nog nooit gehoord. En zie nu, 65 berichten, een lapjes swap, 2 give aways verder, zo'n 1000 pageviews per maand, regelmatig reacties en heel veel geleerd van de bloggers die ik volg. Bedankt


En wie jarig is trakteert, ik maakte met restjes stof die ik in de kast heb liggen van het afgelopen jaar 3 minislingers van 1,5m en 18 prikkers. 

setje 1, setje 2, setje 3
Dus.....


Laat een reactie achter en laat weten welk setje je wilt. Als je nog geen volger bent vind ik het heel leuk als je mij gaat volgen, maar een verplichting is het niet. Natuurlijk vind ik het ook leuk als er reclame wordt gemaakt op jouw blog.


Op de verjaardag van mijn blog, 15 november 2011, trekt een onpartijdige hand 3 winnaars uit de hoge hoed

37 opmerkingen:

  1. Aha, ik doe mee! Voor de onderste vlaggenlijn op de eerste foto! Ik geef de mijne ook weg, dus zou wel leuk zijn om de leemte op te vullen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vier mee!!! Ik ga voor de roze, setje 1. Daar ga ik iemand heel blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Ik volg je al een tijdje. Ik plaats een linkje op mijn blog. Ik doe graag mee voor de tweede slinger op de eerste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rineke zegt op FB: Ik kan niet reageren op je blog, maar ik wil wel mee doen!!! welk setje maakt mij niet uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rosalie zegt op FB:ik ook en idem kwa setje, zou leuk zijn voor Esmee dr nieuwe kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we doen graag mee!!! k zal al heel content zijn met den overschot ;-) veel succes met je leuke give-away!!! vele lieve groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik doe mee voor de middelste slinger (met oranje-blauwe tinten)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke slingers! ik doe ook graag mee met de give-away en dan voor dat mooie roze setje. groeten Ingeborg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jolanda mailt: Ik wil ook wel meedoen!
    Ik weet alleen niet meer wat mij googleaccount is....dus ik hoop dat het zo ook kan!
    En wat leuk dat er ook kleine vlagprikkertjes bij zitten! Ik ga voor de blauw-rode slinger!
    X Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ben je weer crea geweest!

    Ik doe graag mee voor setje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi! Van harte! En dat op mijn verjaardag haha! Dus ik hou me ook aanbevolen voor zo'n tof setje, liefst nummer 2 of 3, dat krijg je met een zoon hè!?
    En gaat het haken? Heb je al een handig patroon voor een mutsje? Ik heb lang moeten zoeken, en nu iets gevonden, maar dan wel weer aangepast voor een maatje voor Jeen. Laat maar even weten als je wat wilt uitwisselen. Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via een reactie van jouw op een ander blog kom ik hier terrecht en val dus meteen met de neus in de boter! Ik heb twee net zulke kleine meisjes als jouw dus dat schept een band haha. Leuk blog heb je, zag al een aantal tutorialtjes, ik ga volgen! En mocht ik winnen, dan graag roze natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Annemarie,
    Gefeliciteerd met een jaar lang bloggen!! Ik doe ook graag mee, maar ja... ik kan niet kiezen hoor! Alledrie de setjes zijn mooi. Ik plaat ook snel een linkje!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi, ik ben dol op slingers en feestjes. Ik kan dus ook niet kiezen... Ik doe graag mee, wordt ook graag volger en zal je linken.
    Groetjes MaManon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik doe heel graag mee! Natuurlijk kiezen voor roze voor de dochter, setje 1 graag dus!
    Er volgt nog een link op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke give away! en wat een leuke blog. ik wordt graag volger. en wil ook mee doen voor deze give away. ik vind het 1e setje wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi! Ik doe graag mee voor de middenste! Heel mooi alle 3! Veel succes met je give-away! Je hebt er een volger bij en ik zal reclame maken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee voor het derde setje en zet ook een link naar je leuke blog op die van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Natuurlijk doe ik mee!! Uiteraard voor setje 1 met drie roze meisjes......!!

    Groetjes,
    Ineke Q

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke vlaggenslingers... Ik doe mee voor setje 2!
    Tipje: momenteel ook een kleine give away op mijn blogje...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hiephiep!!
    Ik kwam hier via via terecht en doe graag mee met je weggever! Ik vind alle slingers mooi, dus als ik win, ben ik blij met degene die ik zou krijgen! Ik word ook volger en zet meteen een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke vlaggenslingertjes! Ik doe ook graag mee, vind ze allemaal wel leuk, maar de leukste vind ik nr 2. Ik zet ook nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe graag mee en wordt volger. Mocht je zin hebben, wij hebben op onze blog ook een give away, kom gerust even piepen (www.fou-does.blogspot.com) Ik doe graag mee voor pakketje nr. 1 en zet een linkje op onze blog! Op naar blogjaar nr. 2
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natascha schrijft op facebook: ik wil ook graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaw, zou super zijn!!!!
    Setje 2 wil ik wel ;-P
    Groetjes Sofie, zal een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke blog,
    en wat een leuke give away ik doe graag mee voor setje 1.
    En btw op mijn blogje is tot maandag ook een give away dus je kan daar ook kans maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke give-away, als Nederlandse in Vlaanderen zou ik heel blij zijn met de onderste slinger. Ik ga je volgen en zet een linkje op mijn blog.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik doe heel graag mee ... vlagjes zijn toch toffe dingen om te maken en zeker om te krijgen é ... welk pakket maakt mij niet echt uit! Moest ik winnen, dan krijgt die vlaggenlijn een ereplaats in mijn klas!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het idee heel tof. Van vlaggetjes wordt een mens vrolijk en restjes zijn er met HOPEN.
    Toch doe ik met plezier mee om e eentje van jou te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Via via op je blog terecht gekomen en ik val met mijn neus in de boter zie ik.
    Ik doe graag mee met de give-away en ding dan graag mee voor setje 3 ik houd wel van die hollandse kleuren.

    Op mijn blog is ook een give-away gaande, je kaan daar nog mee doen tot 14 november want dan ben ik jarig en trakteer ik.

    Fijne dinsdag.

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee! Maar ik kan niet kiezen welk setje...

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil graag meedoen voor setje 2 of 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi!! Ik wil heel graag meedoen!!
    Ik hou van roze dus ga voor de roze!!
    Alvast al een dikke proficiat! Eigen blog heb ik niet, dus kan geen linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. via via hier geraakt... Ben ook een aantal maanden begonnen met naaien (simpel brotherke), en het is inderdaad tof om te doen.
    Je blogje ga ik zeker en vast volgen, ik zet een linkje op onze blog voor wat reclame.
    wel moeilijk kiezen tussen die mooie setjes, dan toch setje 3
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk ik wil graag meedoen.... En dan zou ik gaan voor setje 1. Mijn dochter is de 15e jarig, wie weet brengt het geluk.....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen