maandag 24 oktober 2011

Jurkjes

Van de week maakte ik deze 2 jurkjes, ik vrees alleen dat de rechter al te klein is. Want ze groeit prima. Maar ja dan maak ik hem( of is het haar) gewoon nog een keer.


Het ene patroontje is van Leila en Ben en de andere komt van Prudent Baby.


Het jurkje van Prudent Baby werkte ik af met heel smal biaisband en de stof is van Dapper. Deze stof kreeg ik van een hele fijne collega omdat ik voor haar 2 aankleedkussenhoezen maakte ( een ligt al om haar kussen en de andere ligt geknipt op zolder).


De stof van het andere jurkje is denk ik wel bekend, en is nu ook zo goed als op in mijn kast. Maar blijft erg leuk!





3 opmerkingen:

  1. Ooh, zo schattig. Maar mijn meisjes zijn daar ook al te groot voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél gaaf!! Past ze ze allebei? Ik hoop het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blog! Zie heel veel leuke dingen die ik ook wil maken! Ik heb namelijk ook een klein famke, geboren op 29 april van dit jaar. Ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen