maandag 7 november 2011

Nieuwe verslaving

Ik wil al heel lang leren haken, zo leuk voor mutsjes, bloemetjes, sjaaltjes en vul zelf maar verder in!


En dus gaf ik mij op voor de haakles via By Miekk, maar zo lang kon ik niet wachten dus struinde ik het WWW af en kwam dit filmpje tegen voor een mutsje en deze voor bloemetjes.


Dit werd mijn versie, een mutsje voor het minimeisje voor bij haar nieuwe winterjas.... De foto is niet geweldig maar dat krijg je met dat kunstlicht...
Mijn allereerste haakervaring, ik wilde wel wat leuks maken en niet zomaar een proeflapje. Welke steken ik gebruikt heb, geen idee en voor mij maakt dat op dit moment niet zo heel veel uit, het gaat mij om het resultaat. 
Deze ervaring smaakt naar meer, het maakt geen herrie ( vindt mijn lief erg fijn), ik kan het makkelijk meenemen naar mijn werk voor een rustige dienst en het kan op de bank, in bed en in de auto! Ideaal!

5 opmerkingen:

  1. Wauw, jij maakt er ook meteen werk van! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde eerst zeggen "gezellig, ik heb precies hetzelfde --> ik wil ook leren haken en zit ook op cursus By Miekk....

    Maar dan lees ik even verder en potjandikkie...je haakt gewoon zo voor de eerste keer een mutsje in elkaar...hoe geweldig is dat dan?!...

    Zoef, zoef, ik ga snel naar dat filmpje kijken haha...laterssssssss

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, dat gaat nogal vooruit bij jou! Een hele mooie muts! Dat belooft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gelijk een mutsje aan durft.
    En wat voor 1! harstikke leuk.
    groetjes kronova

    BeantwoordenVerwijderen