dinsdag 15 november 2011

Uitslag Give Away!

Het was nog een hele puzzel maar het is gelukt!


De uitslag


Setje 1
Evelien van Fou-does.blogspot.com schreef: ik doe graag mee en wordt volger. Mocht je zin hebben, wij hebben op onze blog ook een give away, kom gerust even piepen (www.fou-does.blogspot.com) Ik doe graag mee voor pakketje nr. 1 en zet een linkje op onze blog! Op naar blogjaar nr. 2
succes!

Setje 2
3n173 van de gelijknamige blog schreef: Superleuke vlaggenslingers... Ik doe mee voor setje 2!
Tipje: momenteel ook een kleine give away op mijn blogje...

Setje 3
De Libbrechts schreef: Ik doe graag mee voor het derde setje en zet ook een link naar je leuke blog op die van mij.

Alledrie veel plezier ermee en mail mij even je adres gegevens via ladybugenco@gmail.com
En voor degene die niets gewonnen hebben, blijf op mijn blog letten er volgen nog meer Give Aways

 

7 opmerkingen:

  1. dikke proficiat met jullie schone kadoos!!! vele groetjes, mimi xxw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes yes yes!!!! Ik mail je ASAP :-)
    en een dikke MERCI!!!

    groetjes een blije Evelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super voor de winnaars! Nu zal ik toch zelf eens aan een vlaggenlijn moeten beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen