vrijdag 18 november 2011

Warmte voor de winterwandeling

Wij lopen regelmatig in het bos met onze dwergteckel en de kids maar nu het kouder wordt heb ik erg veel last van koude handen. Ik maakte van de week deze hartjes.
Nodig:
Fleece
Rijst
Schaar
Naaimachine
Trechter
Knip 2 bijv hartvormen uit het lapje fleece.










Naai de hartjes op elkaar maar laat 1 a 2 cm open om via dat gaatje het hartje te kunnen vullen met rijst.














Als het hartje gevuld is dan naai je het laatste stukje nog dicht. Maak er een 2de bij, voor je linker of je rechterhand
Leg het hartje als je het nodig hebt 30sec in de magnetron en daarna in je jaszak. Als het goed is geeft het een uur lang warmte af en dus warme handjes!

9 opmerkingen:

  1. Lijkt me heerlijk, ga ik proberen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee. Ga hem zeker een keer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oja, en ga je ook volgen, want staan echt superleuke dingen op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You actually make it seem so easy with your presentation however I in
    finding this topic to be actually something which I think I might by
    no means understand. It seems too complicated and extremely vast
    for me. I'm looking forward on your subsequent publish, I will try to get the dangle of it!

    Visit my blog - adult finder

    BeantwoordenVerwijderen