woensdag 11 januari 2012

Beestjes....

Gisteren op de markt een aantal halve en hele metertjes gescoord en vandaag het eerste product van de stapel af. Ik heb het voorjaar al in mijn bol, maar met een legging en een t shirtje en evt een vestje kan ze het best nu ook al aan.

Het patroontje dit is een 98 en het loopt van 80-116 heb ik uit Ottobre 4 uit 2011 van Buuf. Alleen de strik liet ik achterwege. Ik gebruikte een halve meter stof en die stof past echt perfect bij ons, ben namelijk heel lang op zoek geweest naar een betaalbaar stofje met lieveheersbeestjes en voor de binnenbelegjes een rood met witte stippen wat ik weer terug liet komen in de knoopjes. Alle naadjes heb ik groen gestikt, staat wel erg pittig! 




Bij het volgende exemplaar hoop ik mijn knoopsgaten wat beter te maken, want ik en knoopsgaten, dat is nog niet de allerbeste combi.





8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kleedje. Ik krijg alvast zin in zomer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe lief ... zo'n schattig stofke & kleedje, mooi gedaan! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gaaf zeg!! Ik ben ook al jaren weg van lieveheersbeestjes (kapoentjes). Gaaf stofje en een heel mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige jurk heb jij gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keischattig en dat van die knoopsgaten is heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn complimenten!

    Je dochtertje zal er vast heel mooi in staan te stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk jrukje. Je voelt de lente al komen...

    BeantwoordenVerwijderen