zaterdag 7 januari 2012

Zelf houden of toch naar Zusje...

De afgelopen avonden heb ik ijverig gehaakt aan 9 Granny's, wat is haken toch leuk en makkelijk gisteravond onder de Voice de rand gehaakt in een schelpsteek.


Vandaag maakte ik van een wollig stevig zwart/grijs stofje een hoesje.






Ik naaide eerst de Granny's met dezelfde kleur garen als het haakkatoen op een vierkant lapje daarbij zette ik ook de Granny's per stuk vast zodat zij mooi blijven zitten. Daarna naaide ik het verdere hoesje in elkaar. 
Maar nu het dilemma, toen ik zat te haken dacht ik, dit wordt volgens mij een typisch Zusje kussentje, en heb een week haar camera mogen lenen, een mooi ruil toch?  maar hij staat toch ook wel mooi op onze eigen bank...


Ik denk dat Zusje mag beslissen, vindt zij hem super is hij voor haar en vindt ze hem niets voor op haar bank dan blijft hij gezellig bij ons op de bank. Ben sowieso van plan om wat kussens voor op de bank te maken. Vriend van Zusje houdt wat minder van ROSE dus... Ben benieuwd wie er daar in huis gaat winnen en op welke bank dit kussentje terecht gaat komen..

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor!
    Werkt verslavend hè! En ik haak ook altijd onder the voice :)

    Voor inspiratie van nog meer kussens --> check mijn blog! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bravo! Knap gedaan. Geef hem aan je zus en fabriek er zelf nog een paar... de winter is nog lang niet voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, gaaf kussen!!! Dat wil ik ook kunnen! Ben de laatste dagen goed aan het oefenen met bloemetjes (lukt al aardig). Even volhouden dan kan ik binnenkort weer een stapje verder gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden! En bij wie ligt het kussen inmiddels op de bank?!
    Ik ben ook net begonnen met haken. Nog nooit eerder gedaan, maar gelukkig een prima uitleg op 'youtube'. Ik maak een babydeken, een grote 'granny-square'. Binnenkort meer op ons blog!
    Dikke tut

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haken lijkt me zo ingewikkeld, wel knap gedaan!
    Ik ben ook wel benieuwd wat de bestemming gaat worden ;0). En inderdaad blogland zit in de kussens :-)

    BeantwoordenVerwijderen