dinsdag 7 februari 2012

Ik heb de zomer in mijn bol

Gisterenavond maakte ik via dit patroon, ws een maatje 98/104, 2 jurkjes in 2 uur. Ik maakte allebei de versies. 
Van mijn oma kreeg ik het wit met rode stofje, geen idee waarvandaan, het lag in haar stoffen collectie. Eigenlijk wilde ik er een donkerblauw stipje bij, die lag niet meer in mijn kast en dus werd het dit. (aangezien ik echt eerst even moet zorgen dat er ruimte komt in de kast met stofjes koos ik voor een rood met wit stipje) Het bloemetjes stofje is gekocht bij Fabricworm, ergens vorig jaar zomer. Ik had er een 1/2 yard van liggen, er paste precies een jurkje uit. 






En vooral over de afwerking van de wit met rode ben ik erg tevreden.






Ik zie het blonde meisje al lopen, lekker in de zon op een mooie lente-of zomerdag. Nu maar hopen op een mooie zomer!

8 opmerkingen:

  1. Met de verwarming op 22 kunnen die al best aan hoor! Ze zijn super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zomer in de bol haha...je wekte wel mijn nieuwsgierigheid!
    Maar mooi hoor! Super zulke jurkjes!

    En ja, zet de verwarming maar aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh,prachtige kleedjes! Laat de zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha je had het al gezien, wist helemaal niet dat jij mij volgde! Maar ondanks dat ik zelf de winter in de bol heb vind ik de jurkjes ook erg schattig :P!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag in mijn statistieken allemaal hits van jou site. Dus heb een kijkje genomen!

      Verwijderen
  5. Hele leuke combinaties. Zomer...., wat kijk ik ernaar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig. Ik moet eens gaan beginnen aan de zomerjurkjes. Dochter heeft genoeg winterspul momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hetzelfde als jou, ondanks de koude kriebelen de zomerstofjes en verwarmen ze mijn creatief denken en maken me lekker vrolijk net zoals deze schattige kleedjes :0).

    BeantwoordenVerwijderen