donderdag 16 februari 2012

Roze/oranje/wit

Voor het minimeisje had ik nog geen rokjes gemaakt, misschien ook omdat ik een rokje bij een baby niet fijn vind zitten. Maar ze zette haar eerste losse stapjes in de wereld en dus werd het tijd voor een rokje voor haar. Het stofje lag al tijden in de kast en het is een lekker vrolijk stofje, daarom prima voor de lente/zomer.


Ik rimpelde 3 stroken van verschillende lengtes en zette ze aan elkaar, stikte ze door op de naad en dit was het resultaat. Zie er een oranje vestje bij en een wit shirt met legging en het minimeisje heeft een outfit.



11 opmerkingen:

  1. Een zalig leuk rokje! Je verlangt meteen naar de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk. Ik zie de outfit zo voor me :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor!! En leuk dat ze kan stappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk je even op ons blogje? Er wacht je een leuke award.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb ik precies hetzelfde met die babys en rokjes. Mijn oudste deed ik nog wel eens een jurkje aan maar de jongste is ook zo lang en ligt vaak met de benen in de lucht, niets waard. Maar als die haar eerste stappen zet...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! een mijlpaal..... het eerste rokje :) en wat leuk dat we hetzelfde naaimachientje hebben van vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen