woensdag 1 februari 2012

Stapelwerk

Het patroontje gebruikte ik al eerder, maar het is ook zo leuk!! Dus vandaag aan het stapelwerk met Baprons.
De voorkant is een katoentje de achterkant fleece. Zo wordt knoeien leuk. (en daarna het wassen ook)

Een paar werden er voor een vriendin bewerkt met flockfolie (strijkvelours).
Die gaan morgen op de post samen met de vergeten knuffel.


Een andere gaat in een kraampakketje en ook een voor "grote broer". En dan is het voorraadje al weer bijna op. :)


8 opmerkingen:

  1. oooh mooi!
    Ik heb biaisband gekocht! En wil ook binnenkort beginnen!
    Bedankt voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Zou jij mij de afmetingen van jouw Baprons willen doorgeven? Ik heb nl. het patroontje ook 2 keer uitgeprint, maar het is de ene keer veel groter dan de andere keer. Nu wil ik graag weten hoe groot het echt moet zijn. Alvast bedankt voor je moeite, als je het kunt/wilt doen.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!

      Ik maak ze in twee maten, de middenvouw van mijn standaard patroon is 24,5cm. Bij de maat groter doe ik 1,5cm naad toeslag toevoegen. De biais doe ik inmiddels op gevoel en meet ik niet meer af.
      groetjes

      Verwijderen
    2. Hoi,
      Dankjewel voor je snelle antwoord. Ik ga mijn patroontjes even nameten.
      En wie weet zie je tzt het resultaat op mijn blog.
      Groetjes, Ria.

      Verwijderen
  3. Ze zien er prachtig uit! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen