woensdag 1 februari 2012

Ik maakte een Tas van Katoen, u ook?

Een tijdje terug vroeg deze belgische dame hulp voor het goede doel. 750 tassen heeft zij nodig voor het grote Van Katoen event op 14 april in Gent. Ik maakte gisteren mijn 2 exemplaren. De uitleg is duidelijk en met het knipplan kun je uit een klein lapje stof al 2 tassen knippen. 
Ik had mijn lap al een tijdje liggen, was eigenlijk voor iets anders bedoelt maar daar gebruikte ik andere stof voor, dus dit lag maar te liggen in mijn kast. Nu ik er de tassen van heb gemaakt, kom ik er achter dat het een perfect stofje was geweest voor een strandtas. En dus wordt het wel een beetje zomer in huis zolang deze tassen nog even hier zijn. Wie weet kom ik het stofje nog eens tegen! 



Deze 2 gaan, zodra die van deze dame klaar zijn, richting het nederlandse postadres. 
En Dames van Katoen, heel veel succes!

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht inderdaad ook meteen aan een strandtas bij het zien van de foto's. Heel mooi zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt super vrolijk! Denk aan zon, denk aan strand... heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zo leuk in dit stofje, inderdaad je krijgt zin in een lekker dagje strandje!

    BeantwoordenVerwijderen