vrijdag 24 februari 2012

Vogeltje wat zing je vroeg...

Van de week voelde het al heel even als de lente buiten, de vogeltjes waren in de tuin zongen al hun hoogste lied en her en der in de tuin werden de nestkastjes gekeurd door een pimpelmees. Dus de Lente komt er aan! Hopelijk snel want de weerstand hier in huis is tot het 0 punt geraakt en de een na de ander (of met z'n alle tegelijk) is ziek.


Voor de lente zijn er rokjes nodig en natuurlijk ook jurkjes. Het stofje vorig jaar gekocht bij Fabricworm. Ik vond het achteraf een moeilijk stofje want wat moest ik er eigenlijk van maken. Het stofje is van Deena Rutter. Maar nu helemaal blij met het resultaat.


Een strak strookje boven aan met boord en een aangerimpelde lange strook. Ik stikte alles door in de kleur van het boord.


8 opmerkingen:

  1. Gisterenochtend zei ik tegen mijn collega's:
    'ik voel het de lente komt, de vogels waren aan het fluiten deze morgen'
    En ik vertrek al om 6.30u thuis...

    Wat een leuk rokje, de lentekriebels doen een srongetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi rokje! 't Lentegevoel begint inderdaad stilletjesaan te kriebelen hé... zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Nu moet de lente gewoon doorzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk rokje. Voor mij mag de lente nu ook snel komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is helemaal lente, dat stofje is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk geluid die zingende vogeltjes als je nog in bed ligt! Kan niet wachten tot we weer de tuin in kunnen!
    Superleuk dit rokje!

    BeantwoordenVerwijderen