dinsdag 14 februari 2012

Wat een hondenleven

Overal zag ik op de blogs mooie dekentjes verschijnen, oa bij Petits Pirates en Elisanna. Ik maakte deze versie, niet voor een kind, niet voor mijzelf maar voor onze ruwhaar dwergteckel. Hij houdt namelijk erg van ingestopt worden en onder dekentjes liggen, pikt regelmatig het dekentje van de bank, maar deze, deze is speciaal voor hem, ons Huubke.




Van het stofje maakte ik al eens een kussentje en het stofje past echt perfect bij hem.
Ik naaide een paar metertjes paspel tussen de twee kantjes en ik moet zeggen zo'n projectie smaakt naar meer, binnenkort denk ik toch ook maar aan de dekentjes voor mijn dametjes.

8 opmerkingen:

  1. Ah wat lief ik zie het voor me! Ik ben op dit moment moed aan het verzamelen voor een patchwork kleed! De Favicon is nog niet zichtbaar maar dat duurt via blogspot ook best wel lang dus even geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, zo leuk! Wij denken ook om een hond te nemen (gaan morgen op bezoek bij een nest puppy's en beslissen dan, spannend)...en ik heb alvast een hondenstofje besteld om een dekentje voor ons toekomstig huisdier te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan het slechter treffen... als teckel, denk ik zo! Leuk joh.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk verwende huubke!!!
    Onze hond heeft trouwens vorige week weer een nieuwe poef-overtrek gekregen...hij gaat altijd nestjes graven....ja er viel een gat in!
    Maar nu kan hij weer even vooruit!! Leuk kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar smelt ik van, zo een schoon stofke!
    En lekker verwend, tja ik moet mij niet roeren want die van ons heeft ook haar zelfgemaakt dekentje en als je voor een huisdier kiest kan ik dit alleen maar toejuichen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er lekker warm uit voor Huubke.
    Wat een ontzettend leuk stofje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk en toepasselijk stofje! mooi! jullie hebben volgende week al vakantie? wij een week later pas..... en mooi doel om dan de hele keet op te ruimen, das toch geen vakantie!?!?!? ;0) #lol succes!

    BeantwoordenVerwijderen