zondag 12 februari 2012

We flocken vrolijk verder

Het T shirtje van het blonde meisjes was bij veel mensen in de smaak gevallen, maar ik vind het niet altijd leuk om hetzelfde keer op keer te maken, dus verzon in een variant voor Noa, die bijna 5 wordt. Ze heeft er ook een feestrokje en kroontje bij, ze wordt een echt jarig dametje 22 februari.



Ik knipte allemaal hetzelfde formaat rondjes en streek ze een voor een op het t shirt.
Daarbij heb ik een award van Readkapke gekregen, deze heb ik eens eerder gehad, maar het is altijd leuk om er een te krijgen. Ik geef hem door aan mijn schoonzusje van Stoffe Sas. Zij is echt net nieuw in blogland en zit pas sinds een half jaar achter haar naaimachine. Ze heeft een volger en daar mogen er best wat bij. Dus neem allemaal even een kijkje op haar blog en Sas, je hebt een award!! 

7 opmerkingen:

  1. Ah wat lief dat je hem doorgaf, ik zal eens even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er ook nog mee aan de slag met de award, ik vind dat niet altijd even makkelijk, maar inderdaad voor beginnende bloggers is het een meerwaarde om in de aandacht te komen.
    Leuk je shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je award!
    Maar hoe werkt dit eigenlijk? Wie mag aan wie geven?

    Mooi t-shirtje. Heb je de flockfolie-bolletjes over elkaar gestreken? Lukt dit goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je krijgt de award van iemand die hem ook heeft gekregen. En mag hem dan aan 5 mensen doorgeven. Omdat ik hem al gekregen heb heb ik hem doorgegeven.

      Verwijderen
  4. leuk weer dat shirtje
    en gefeliciteerd met je award!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! En van harte met je prijs! We zullen eens kijken bij je schoonzus

    BeantwoordenVerwijderen