woensdag 8 februari 2012

Zo trots als een....

Even twijfel gehad om dit al te bloggen, maar misschien heeft iemand nog inspiratie nodig voor carnaval/vasteloavend. 


De inspiratie voor mij kwam van deze blog en op dit thema ben ik op los gegaan :)


Ik maakte een tutu geïnspireerd op een pauw, een rokje van fleece voor eronder omdat het misschien volgende week nog wel er koud zal zijn, een masker en een kleine cape. Eerder al gemaakt in een roodkapjes vorm.


Ik gebruikte geen echt vilt maar vond op de markt voor een paar euro hobbyvilt per/meter. De fleece van het onderrokje had ik nog liggen en voor de tutu heb ik een enorme berg tule gebruikt. De cape werd gemaakt uit een blauwe lap die ik uit mijn stoffenvoorraad diepte en een dekentje van de Ikea. En laat dat dekentje nu precies de kleur zijn van mijn vilt.







Volgende week mag het blonde meisje dit naar het peutercarnaval aan en volgens haar is zij een echte Pauwen prinses. Wij zijn er klaar voor!


Ik maakte ook nog een versie voor mijzelf en het minimeisje, toch heel erg leuk, kan ik zelf zonder gek aangekeken te worden ook verkleed.. :)

12 opmerkingen:

  1. Wow, wat mooi gemaakt! Daar zal ze vast de show mee stelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow te gek zeg!! En gaaf dat je 3 setjes gemaakt hebt!! Ik maak het mijzelf gemakkelijk dit jaar, Susanne mag haar roodkapjecape naar school aan, met rood/wit gestipt rokje + tasje, dat ligt allemaal al klaar! Voor Nina heb ik een bijenpakje (ooit gekregen), maar het is de vraag of ze dat aan wil ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ik ben M...M....! Als je roze ding dat op maandag kwijt maakt is ze daar op donderdag wel overheen, toch? Haha

      Verwijderen
    2. Ik ga dat M... M....pak idd op zondagavond kwijt raken, als ze het krijgt....Gemene mama!!

      Verwijderen
  4. WAUW WAUW WAUW die PAUW !!

    Dat wordt vast een fantastisch carnavalsfeest waar er eentje inderdaad enorm fier zal zijn!
    Trek zeker ook een fotootje als het pak gedragen wordt!

    BeantwoordenVerwijderen