zondag 11 maart 2012

Give Away voor poppenmoedertjes en vadertjes

Het wordt tijd voor een Give Away, ik heb meer dan 100 volgers, het minimeisje wordt deze week 1, het wordt lente en het is gewoon weg leuk om te doen!

En dus....Een Give Away,

Omdat de poppenkleding erg leuk is om te maken, maakte ik 2 setjes voor deze gelegenheid. Dus heb je een zoon/dochter, een neefje/nichtje, een buurjongetje/buurmeisje die graag met poppen (en een teddybeer past het vast ook wel1) speelt is dit je kans voor een nieuwe garderobe voor de pop. En ik weet zeker dat de ontvanger er erg blij mee zal zijn!
In een setje zitten 2 luiers, een broekje en een tuniek/jurkje mt 42
Setje 1 
Setje 2



Wat moet je doen?
Een leuke reactie achterlaten en laten weten of je kans wilt maken op setje 1 of setje 2. Ik vind het natuurlijk leuk als je volger wordt/bent en natuurlijk mag je reclame maken op je eigen blog als je die hebt maar dat is niet verplicht. Ook mijn vrienden op Facebook kunnen meedoen. Op 25 maart om 10:00uur sluit de Give Away en trekt een een onpartijdige hand 2 winnaars. Succes!

25 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ben helemaal fan van setje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wauw wat leuk ! setje 1 wil ik graag voor meedoen ! volger was ik al !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, en mijn dochter Fee van 13 speelt af en toe nog met haar poppen, maar dat vind ik helemaal niet erg!! Ik ben volger en doe graag mee voor setje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met zoveel trouwe volgers en vooral met de verjaardag van de kleine! en ik waag natuurlijk ook een gokje! Ik ga dan natuurlijk voor de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je leuke blog, heerlijk volgen hoor!
    ons zusje gaat voor kleuterjuf, setje twee zou wel leuk zijn voor de poppenmoedertjes te verwennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hip hip hoera voor je kleine meid!!! wat een feest, ons kleine meiske kiest voor setje 2! veel plezier! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ode graag mee voor setje... euh... moeilijk kiezen ... 2 dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee wat leuk! ik heb 3 dochters waarvan 2 een babyborn hebben waar ze op dit moment mee aan het spelen zijn.. Verkleden is het leukste wat er is dus setjes zijn altijd welkom... Ik vind de 2e het liefst..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owjah, het meisjes setje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg!

    Ik doe graag mee voor setje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat ik mijn metekindje hiermee een ontzettend plezier zou doen!!!! En haar jonger zusje zeker ook! Ik doe dus graag mee voor het tweede setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!! Dan doe ik graag mee voor setje 1! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn dochter heeft een popje: Dina en die gaat overal mee naartoe! Dat popje ziet er niet altijd op zijn best uit zoals je al kan raden dus een nieuwe garderobe zou welkom zijn!
    Dochterlief en Dina zouden er alleszins blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik waag graag mijn kans voor setje 2. Ik zou er mijn allerliefste metekindje zeker en vast een GROOT plezier mee doen! Volger was ik al, en een linkje volgt op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, mijn dochertje is de hele dag poppenmoeder, dus je zou haar zeker blij maken! Welk setje maakt niet uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, zo'n lieve pakjes! Hier poppenvadertjes... of toch eentje.
    Wij doen graag mee voor setje 1!
    Groetjes,
    T

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik volg je natuurlijk al. Onze kleine dame wordt bijna 3 en setje 2 zou een geweldig kadootje voor haar zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoewel ons pop wat aan de kleine kant doen we mee. Hij groeit er vast wel in... Ze groeien immers als kool, die poppekids! Als we winnen, setje 1. 't Is wel een jongen natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke give-away. Ik zal hem op mijn blog zetten.
    Maar ik hoef niet mee te loten, want heb geen kleine kinderen meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Mijn eigenste prinsesje zou heel blij zijn met setje 2 voor haar pop 'Alies'!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super zeg!
    Wij wagen ook graag een kans voor deze leuke give away! Yane kiest setje 2...
    Ik zet zo meteen een link op ons blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met 100 volgers!!!
    Leuke give-away!!!
    Natuurlijk doe ik mee voor mijn meisjes....ik heb het al eens geprobeerd, maar ik vind het zo'n gepruts om poppenkleertjes te naaien!! Deze setjes zijn veel mooier dan de kleertjes uit de winkel!!!
    Wij doen mee voor setje 2!!
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee voor setje 1. Je hebt er weer een volgertje bij (nr.110, mooi getal hé), proficiat met je toffe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met setje 1 zou ik hier een heel blij gezichtje zien ;)
    Ik doe dus heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, zo leuk!! Ik ken hier een poppenmeisje dat hier zoooo blij mee zou zijn! Met eender welk setje eigenlijk, maar als ze zelf kan kiezen gaat ze altijd voor roze...

    BeantwoordenVerwijderen