woensdag 21 maart 2012

Hartjes voor een hartedief

De zon schijnt, het wordt, zo is ons beloofd, 2 weken heerlijk weer en mijn Blonde Meisje wil alleen maar rokjes aan. Want broeken zijn voor jommes! :) Dit exemplaar vult haar voorraad verder aan.


Een A lijn rokje met 4 plooitjes aan de zijkant, paspelband zelf gemaakt en eigenlijk is dat geen werk. Ik was tot nu toe altijd erg lui en kocht het kant en klaar, maar de marktkraam waar ik het kocht had al een paar weken geen witte paspel in katoen en tja dat maakt het rokje toch net wat meer af!


Tot nu toe nog steeds mijn bestelling niet binnen van Hawthorne Threads.... Wordt vervolgd...Joehoe ze zijn binnen!! En wat ben ik blij!! Kan niet wachten om er wat mee te maken!

9 opmerkingen:

  1. Leuk stofje is dat he? En leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh heerlijk genieten van je meisjes met je rokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi... ik denk dat deze dame veul rokjes nodig heeft deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig rokje! Leuk gedaan met die plooitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Heeft ze 'm al aangehad? Bij ons kwamen de zomerjurkjes al uit de kast vandaag (met leggings en shirtjes).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lief rokje.
    Mag ik vragen waar je dit patroon vandaan hebt. Heb zelf ook twee meiden die dol op rokjes zijn...
    Fijne week!
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen