dinsdag 27 maart 2012

I love birds

En ik hou van roze met grijs, dat zijn ook de kleuren van de kamer van het minimeisje.
Op de stof David Walker, Flock of birds was ik dus meteen verliefd en kreeg ik van mijn vriendinnetje voor mijn verjaardag een maand terug. En na dit projectje heb ik de helft gelukkig nog over! Alleen nog even verzinnen waar dat voor gebruikt gaat worden.

Ik gebruikte dit patroon, ik liet de naadtoeslag voor wat het was, want ons minimeisje is nog steeds een klein dametje. maat 80 Ze past dit makkelijk met haar 1 jaar. En als ze langer wordt, kan het als tuniekje fungeren, maar dat duurt nog wel even :)
Ook zijn de pakketjes van de give away verstuurd/afgegeven, ik hoop dat de popjes van de ontvangers er blij mee zijn.

5 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een mooi stofje! Meisjesachtig, en toch niet erover. Heel mooi kleedje heb je ermee gemaakt. En meisjes die heel klein zijn, ik ken dat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk stofje, dat model doet me altijd een beetje aan Pipi Langkous denken :0)
    En de poppenmoedertjes en hun kindjes gaan volgens mij reuzeblij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi jurkje! Die stof is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen