zondag 4 maart 2012

Nogmaals 2 Happy in Red tassen

Deze 2 tassen worden kado gedaan met een kadootje erin. Zelfde stofjes gebruikt maar toch zijn ze net anders en in plaats van ze bij een van de bodems te keren, keerde ik ze bovenaan. Verder zijn ze 4 cm smaller dan de originele van Happy in Red maar dat kwam omdat ik iets stof te kort kwam, en tja ik wil echt wat van mijn oude stofjes opmaken voor ik bij mag vullen.
Paspeltje ertussen maakte het altijd chiquer,vind ik, dus ook die verwerkte ik tussen de stukken stof. Op naar een volgend project.



7 opmerkingen:

  1. ik heb er ook gemaakt met paspel, dat geeft inderdaad net ietsje meer. Handig zijn ze voor cadeautje, en een heel mooie uitvoering heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi stofje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook leuk zeg!
    p.s. zien we elkaar de 17e?

    BeantwoordenVerwijderen