vrijdag 16 maart 2012

Verjaardagsjurk plan B

Omdat het minimeisje vandaag 1 wordt, wilde ik graag de van Katoenjurk voor haar maken en dus werd het patroon bij de webshop van Van Katoen besteld en zocht ik het internet af naar de perfecte stofjes. Die vond ik ook en 2 weken geleden bestelde ik ze hier. Ik heb al vaker stofjes besteld in de VS, maar dan altijd via Fabricworm  en die zaten altijd binnen een week in mij brievenbus, helaas tot op heden geen stofjes in mijn brievenbus.....

Dus werd het plan B, de stoffenvoorraad van Buuf. Zij heeft meer jongensstof in huis dan voor meisjes maar gelukkig voor mij had ze wel een restje van een van mijn bestelde stofjes in de kast liggen. En het was genoeg!!! Het werd nachtwerk, maar wat ben ik blij met het resultaat. Zelfs het patroon loopt, zo goed als, door.

Met de stofjes die nu nog binnenkomen verzin ik wel weer iets anders, of misschien nog een jurkje Van Katoen, want ik weet nu hoe het moet.
En nu, nu is het tijd voor feest. De slingers en ballonnen hangen en de kadootjes zijn ingepakt. Nu nog hopen op een zonnetje, want dat zou wel geweldig zijn, een Tuinfeestje

8 opmerkingen:

  1. Ooh, wat is 'ie geweldig! Gefeliciteerd met de lieve kleine meid (en mooie jurk)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stofjes heb je gebruikt!
    Het is een leuk jurkje geworden. Ik kom hem straks bewonderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig! Heel lief stofje met die aardbeitjes.
    En gefeliciteerd met je dochter natuurlijk. Gezellige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicteerd!! Wow wat gaat zo'n jaar snel!! Hoe staat de jurk? Ik vind 'm helemaal geweldig! Wat een mooie stof!
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hip hip hoera kleine meid!!! je mama heeft weer een prachtig jurkje klaar ... speciaal voor t jarig Jetje! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is leuk. Dat aarbeien stofje is echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie versie van het kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen