woensdag 14 maart 2012

Voor het slapen gaan

Vannacht in mijn nachtdienst, meestal niet de hele nacht heel erg druk en je moet wat om wakker te blijven, knipte ik 2 rokjes, en tja toen kwam ik thuis en kon ik de verleiding niet weerstaan om er alvast een in elkaar te zetten.
Helemaal tevreden ben ik niet, maar het patroon zelf getekend, stolplooi toegepast en boord er aan gezet. Dus toch een beetje trots.
Misschien moet ik het in elkaar zetten van het andere rokje toch bewaren voor als ik weer goed uitgeslapen ben. Dus welterusten allemaal, ik duik mijn bedje in.
Ik heb 3 uur lang geslapen en het rokje nu net iets aangepast zodat het wel klopt, de volgende gaat in een keer goed! :)

5 opmerkingen:

  1. Leuk, zo'n rokje met een herinnering aan hoe en wanneer je het gemaakt hebt erbij. En het ziet er toch goed uit? Ik zie er niks verkeerds aan.
    Slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, hopelijk heb je lekker geslapen en weer helemaal uitgerust voor het volgende rokje! Ik vind ze althans héél mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha volgende keer de naaimachine maar mee! Lekker slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha!! Herkenbaar! Maar ik hou me inmiddels er wel aan om alleen te gaan naaien als ik niet te moe ben, anders wordt het vaak toch niet zo mooi als ik zou willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk rokje en dat zo maar eventjes tussendoor. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen