dinsdag 17 april 2012

Chique Clutch

Aanstaande zaterdagavond is er een Gala voor het goede doel. Daar gaan mijn Lief en ik met een aantal vrienden naar toe. De jurk en schoenen had ik al, maar een tasje nog niet. En dus maakte ik er een, na al het oefenen met ritstasjes, zelf. 
Het idee heb ik via Pinterest en zat eigenlijk erg snel in elkaar. De buitenkant een stevig zwart stofje en voor een beetje rebelsheid een hard roze binnenkant.



Mijn haar opsteken doe ik ook via een link via Pinterest, wat een inspirerend medium is dat toch! Eigenlijk te weinig tijd voor alles wat ik daar vind!

5 opmerkingen:

  1. Heb deze ook overwogen, maar heb er door verjaardagsstress geen tijd voor gevonden. De jurk heb ik, maar accessoires... schiet er bij in. Misschien vrijdagavond???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk als het plaatje klopt, en gewoon door even zelf te doen en de hulp van pinterest!
    Daar kan je lekker fier op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit is echt een mooi tasje!! Ik ben helemaal (nog?) niet bezig met printerest, heb nu al vaak tijd tekort! Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen