vrijdag 13 april 2012

Clutch van Elisanna

Ik maakte er 3 maar de eerste is in mijn ogen mislukt en heeft het kleine blonde meisje nu in bezit want zij vindt hem prachtig, geweldig ect, ect. Voor wie nog niet weet waar het patroon en uitleg te halen zijn de link.


Maar oefening baart kunst dus de 2 die volgde lukte prima. Ik ben sowieso aan het oefenen met ritstasje en verschillende modelletjes, voor kleine prulletjes mee te nemen op visite, uit eten, op vakantie en waar je nog meer potloden, kleine beestjes, poppetjes mee naar toe kan slepen (of de kidsmeeslepen). En ook om een kadootje in te verpakken zijn ritstasjes of zakjes uitstekend geschikt.


Ik hou er een zelf en een leg ik in de kast voor als ik een kadootje nodig heb.

Het 2 de tasje heeft mijn kast niet gehaald, Zus wilde hem graag hebben :)


7 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig!!!!!! Heel heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schone stofkes hebt ge gebruikt! liefs, mimixxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, geweldig hoe zo'n kind superblij is met iets dat wij zelf mislukt vinden hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze geworden hoor!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi!!! wie weet ga ik er ook binnenkort aan beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh die tasjes blijven leuk he :) mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen