woensdag 25 april 2012

I ORGANIZE

I organize de auto, want wat een rommeltje is dat soms..
Ik maakte deze organizer voor tussen de 2 autostoeltjes in. Zoals hier. De I Spy Bags met een sleutelring zitten er ook aan vast en verder een klein zakje met kleurtjes. In de vakken kan van alles, het zullen voornamelijk (kleur)boekjes worden. Aan het kleine magneetbordje maakte ik ook een koordje, niets gaat meer slingeren aan speelgoed in onze auto....
Hem er net ingehangen..
Net of hij er altijd al in hoorde!! :)

12 opmerkingen:

  1. zo goed gezien van u!! als ik eens wat tijd heb ga ik deze ook proberen maken, of mss een variant ervan. Nu hangt aan de stoel van de bestuurder zo'n gewoon ding van Winnie the pooh ma de zus heeft er nog geen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. BTW ik deel uit... neem gerust een kijkje op mijn blog en wie weet...

      Verwijderen
  2. Wat een organisatie, en zo tof uitgevoerd met die extraatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, en vooral praktisch. Het zijn de kleine details die het helemaal afmaken, Ik vind het tof hoe alles vasthangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee zeg! Zou voor ons ook een uitkomst zijn! En de eerste autozak die ik voor Susanne maakte, voor achteraan de stoel is al kapot aan het gaan... (jammer want die is van allerlei leuke reststofjes gemaakt).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg handig. Zo iets komt er hier ook nog wel eens (voorlopig komt dochter er met haar korte armpjes nog niet bij).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is iets handig. Ik zou dat ook eens moeten maken maar dan een versie om aan de stoel te hangen (kwestie dat ik het niet aan nr3 zijn nek kan hangen :.) )
    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen