dinsdag 24 april 2012

I SPY

Op Pinterest kom je ze veel tegen en ik maakte er 2 naar eigen inzicht en idee voor de wat langere autoritten als we op familie bezoek gaan in het uiterste zuiden van het land. Bij een mijn label weer vergeten, maar ja de pret en het speelplezier zal er niet minder om zijn.
De een is gevuld met 26 roze lettertjes en de ander met gekleurde bloemetjes. Foamkraaltjes van de HEMA. Ik maakte een foto van de inhoud, deze moet nog worden geprint en geplastificeerd. 
 Het plastic wat ik voor de zakjes gebruikte is doorzichtig tafelzeil en gelukkig mocht ik van de aardige mevrouw van de winkel ook een half metertje meenemen. Tutorial wordt aan gewerkt...


De " I spy bags" maken deel uit van een groter geheel, maar daar deze week hopelijk meer.

7 opmerkingen:

  1. tof idee & veel felle kleurtjes, daar houden de kids van ;-) veel plezier in de auto ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk idee. Had ik ook nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een leuk idee! Wij rijden ook geregeld eens naar de andere kant van het land... een tip dus. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig zeg... en IK WEET HET (denk ik :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan je er dan mee, snap er niks van...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal van de week uitleg geven samen met een tutorial, mijn dochter is er sinds ze af zijn mee bezig geweest.
      Dus let op! :)

      Verwijderen