dinsdag 3 april 2012

Shopper


Mams is morgen jarig en daarom maakte ik voor haar deze shopper. Ze kijkt bijna nooit op mijn blog dus durf ik hem wel te posten.

Hij is van stevige spijkerstof afgewerkt met ruim 3 meter biaisband. 
De binnenkant is afgewerkt met biaisband zodat er geen lelijke naden te zien zijn. Al kwam ik net 10 cm oranje biaisband te kort, maar met de wit met roze stip ging het ook prima. 
Om hem wat vrouwelijker te maken maakte ik de blom van eloleo. Ik deed deze wel op een los speldje zodat mijn pa de tas ook kan gebruiken voor de wekelijkse boodschappen. En mams de Blom kan dragen op een vestje oid.

5 opmerkingen:

  1. Hé mooi hoor!

    Super cadeau!
    Ben net wezen shoppen met mijn moeder en toen had zij ook haar tas bij zich :)

    Mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke tas. Je mama gaat tevreden zijn. Een dikke proficiat aan de mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je moeder! Dat je nog maar lang van haar mag genieten... De shopper is super, daar is ze vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je moeder. En toen bleek je moeder voor deze keer wel net op je blog te kijken, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd nog! Leuk idee, deze tas!

    BeantwoordenVerwijderen