woensdag 18 april 2012

Sneeuwwitje en de 7 dwergen

Ik maakte al eens dit rokje en in de serie van die stof was er ook een Sneeuwwitjes versie. Het blonde meisje is gek van sprookjes en alles wat er mee te maken heeft en dus valt dit rokje zeker in de smaak.
Het patroontje van dit pandenrokje komt uit " Allemaal Rokjes" En dat boek gaat z'n 4de druk al in, hoe geweldig is dat!
Alle pandjes stikte ik op de hemelsblauwe stippenstof door.
En door het gebruik van de Engelse naad is de binnenkant zelfs mooi!

12 opmerkingen:

  1. heel mooi rokje in een leuke stoffencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief rokje! Daar zal de draagster erg blij mee zijn...

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig al die leuke rokjes! Valt het blauw wel in de smaak? Bij ons is dat not done... blauw is een "jongenskleur". Hoe leuk de jurk of rok ook is, ze blijft er aan vasthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zolang het hier rokjes/jurkjes zijn is de kleur geen probleem. En deze staat vol met het sprookje van Sneeuwwitje en het Meisje houdt van sprookjes, ze vindt hem super1 :)

      Verwijderen
  4. p.s. ik hoop zo dat ik het boek volgende maand voor m'n verjaardag krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o, wat een geweldig rokje! Ik ben niet zo'n rokjes naaier maar twijfel al een tijd over het boek, er komen zulke geweldige dingen uit zie ik op blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi rokje. Leuk idee om de pandjes nog eens door te stikken. Ga ik zeker ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een schattig rokje. Ik heb ook net het patroon overgenomen. Maar ik moet nog stof zoeken. Ik vind het altijd het moeilijkste om de juiste kleuren te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen