vrijdag 27 april 2012

Toch een per week?

Ik schreef een paar weken terug, sinds ik "Allemaal Rokjes" in huis heb dat ik het wel een leuk streven zou vinden om een rokje/jurkje per week te maken. Maar dacht dat ik daar absoluut geen tijd voor zou hebben. Nu is mijzelf ook niet helemaal duidelijk in welke flow ik zit, maar hij is in elk geval goed voor mijn creativiteit.
 Dus nog maar eens een rokje, deze keer een klokrokje met paspel gecombineerd met een voering met een kantje... Tja ze worden steeds chiquer. Ik koos voor boordstof als tailleband maar weet nog niet of ik daar zo blij mee ben... Laat maar komen die temperaturen boven de 20!!
Ook maakte ik een naamslinger, ik maak ze vaker maar post ze niet altijd deze past qua kleur helemaal bij de post dus kan het nu wel weer eens, want hieperdepiep hoera Merijn is geboren en zijn grote broer kreeg zo'n zakje met een paar autootjes. Want grote broers moeten natuurlijk niet vergeten worden :)

9 opmerkingen:

  1. Amai, je bent inderdaad goed op dreef, en alles is weer tot in de puntjes af! Heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schoon schoon schoon!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hoor! Mooi rokje en mooie naamslinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De rok is prachtig geworden! En een leuke naamslinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die rok is erg mooi. Al contrasteert het boordstofje wel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk met zo'n kantje eronder! Voor mij komt allemaal rokjes er ook aan, ik ben zo benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen