zaterdag 14 april 2012

TOET TOET BROEM BROEM

Een aantal jongetjes in onze vrienden/kennissenkring krijgen binnenkort een broertje of zusje, voor hen maakte ik deze zakjes, autootje erin en klaar is mijn kado. De zakjes zijn geïnspireerd op deze zakjes. Ik stikte een zelfgemaakte paspel tussen de stofjes en gebruikte ook een keer bias zonder koord (best een leuk resultaat). Stofjes zijn van de Ikea, daar hebben ze nieuwe binnengekregen, en ik heb mijn slag geslagen :)



Na begin dit jaar mijn biaisbandangst al overwonnen te hebben met de baprons begin ik  steeds beter met ritsen overweg te kunnen. 

6 opmerkingen:

  1. héél leuk idee.
    Die ikea-stofjes heb ik ook. Zalig hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ik moet dringend nog eens naar de Ikea ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeautjes!
    Lijkt me ook heel leuk om weg te geven.
    Fijne dag!
    Groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een productiviteit Ladybug! Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo leuk, wat zullen ze er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen