zaterdag 7 april 2012

Together Flock of Birds Jumpsuit

Dat ik verliefd ben op dit stofje wisten jullie al, en helaas mijn yard is op een paar hele kleine lapjes op, misschien nieuwe bestelllen, al is het alleen maar voor de heb... maar ook dit patroon gaat nog meer gebruikt worden. Geen jurkje of rokje maar een zomerse jumpsuit of zoals ze dit in het engels noemen een romper. Maar bij een romper heb ik een ander beeld...Het minimeisje heeft het vanmorgen gepast en het past!! Nu hebben we alleen nog een graad of 25 nodig en een mooi zonnetje :)


Het patroon en tutorial komt bij deze dame vandaan en ik paste het hier en daar wat aan. Ze heeft er een patroon gemaakt voor 6-12 maanden en een voor 4-5 jaar.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het supermooi! En dankjewel voor de link naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek zo'n jumpsuit! In de nieuwe Knippie staat ook een leuk model, maar zoals Readkapke ookal opmerkte lijkt het me lastig als ze nodig naar de wc moeten... dus ik maak maar vrolijke jurkjes denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen